کامیار پسرناز من

مامانی در آستانه تولدش

1390/7/13 16:42
نویسنده : مامان مرجان
980 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم فردا تولد منههورا

میدونی ......فردا 29 سالم تموم میشهابله و امسال آخرین سال از دهه دوم زندگی منه . خجالت

هیچ وقت فکر نمیکردم که دهه دوم زندگی به این سرعت سپری بشه یه جورایی همیشه فکر میکردم که آدم همیشه 26 - 27 ساله میمونه ......................ناراحت

اما نه .تعجب .............. این یه واقعیته که عمر مثل برق و باد میگذره استرس

همیشه روز تولدم بهترین روز سال برام بوده تشویقو خیلی خوشحال بودم اما امسال ........... منتظر نمیگم ناراحتم اما یه حس خاصی دارم ............. شمع کیک تولد مثل یه تلنگر بود برام وقت تمام با خودم گفتم ای بابااااااااااااا دوران بیست سالگی هم تموم شد.گریه

( آخه امسال آخرین باریه که شمع تولد دهگان با رقم 2 داره قهر )

نمیدونم چرا شوکه شدم انگار که منتظرش نبودم . انگار حالا حالا ها منتظرش نبودم.آخ

الان فهمیدم که دهه دوم زندگی هر آدمی براش حکم یه شاه راهیه که  اون رو به آینده میرسونه و هر کس بتونه از این شاه راه توشه مفید بیشتری جمع کنه آینده اش رو تامین کرده هم آینده خودش هم فرزندانش هم همسرش. تشویق

آدمی وقتی پا به این مسیر میزاره سرشار از انرژی و امید و افکار رنگارنگه و اگر نتونه از این فرصت نهایت استفاده رو بکنه بازنده محسوب میشه . متفکر

چون هر چیزی باید در وقت خودش و در مکان خودش انجام بشه تا به ثمر برسه و این ده سال زمانیه که آدم باید بذر آینده را بکاره تا بتونه محصول خوبی درو کنه .چشم

طی این مسیر اصلا ساده نیست هر چند همه آدمهایی که تو این شاه راه هستن همه سرخوش و پر انرژی هستن اما نباید عقل و تدبیر رو از دست بدن.بازنده

میدونی چرا؟؟؟ سوال

چون آدمها تصمیمات مهم زندگیشون رو تو این مسیر میگیرن متفکر ..... انتخاب رشته دانشگاه ..... انتخاب همسر ..... و حتی بچه دار شدن.ابرو

همه این انتخابها میتونه آدمها رو تو مسیر جدیدی قرار بده از خود راضی

بنابراین از تو و از تمام کسانی که هنوز پا به این شاهراه مهم زندگی نگذاشتن میخوام که با چشم باز و ذهن متفکر واردش بشن تا نهایت استفاده رو از این دوره زندگیشدن بکنن.

"واقعا که این قافله عمر عجب میگذرد"

"باقیمانده اش رو دریاب"

ماچ

 

با تمام اینها خدا رو شاکرم که گلی مثل تو رو توی بغلم دارم .

همه ی امیدم ... دوستت دارم و برات آرزوی عاقبت به خیری و سربلندی دارم .قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نازنین نرگس نفس مامان
15 مهر 90 23:52
امروز که سر بر حرمت می آیم انگار تمام عشق کامل شده است ای ضامن آهو! به غریبی سوگند دل کندن ازاین ضریح مشکل شده است هر چند حال و روز زمین و زمان بد است یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای آنجا برای عشق شروعی مجدد است
نازنین نرگس نفس مامان
15 مهر 90 23:54
سلام مامان جونی من هم دقیقا احساس شما رو دارم باورم نمشه که دیگه آروم آروم داریم جا پای بزرگترا میذاریم راستی تولدت مبارک با شاد ترین آرزوها


ممنونم عزیزم
بوبي
16 مهر 90 9:51
تولدت مبارك باشه

من اصلا امسال كيك نداشتم كه بخواد شمع داشته باشه



یه جورایی بهترررررر
زينب عشق مامان و بابا
16 مهر 90 16:57
سلام تولدتون مبارك
ولادت امام رضا و روز جهاني كودك مبارك


مرسی عزیزم
مامان پریا
16 مهر 90 17:44
نی نی ناز خوشگل روز کودک مبارک
مامان پریا
16 مهر 90 17:44
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم

ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد.


عزیزم میخوام بیام وبتون رو ببینم اما باز نمیشه گلم

حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه



مامان آرتین
16 مهر 90 19:03
تولدت مبارک


ممنونم گلم
سودابه
17 مهر 90 8:57
مرجان خانم عزیز تولدت رو تبریک میگم . امیدوارم سالهای سال در پناه خداوند و زیر چتر حمایت و لطف او زندگی بسیار خوبی داشته باشی .



خیلی ممنون سودابه جونم
مامان نیایش
19 مهر 90 12:03
سلام تولدت مبارک باشه ان شا الله همیشه شاد باشید و سالم کنار خانواده


مرسی گلم
نگين
19 مهر 90 16:47
سلام تولدت مبارك
مونا
19 مهر 90 17:30
سلام عزیزم...تولدت مبارک....مهم نیست چند سال داری مهم اینه چقدر واقعا باعشق زندگی کردی..........همیشه عاشق و خوشبخت باشی............به ما هم سر بزنید
آرتین خان
20 مهر 90 10:47
تولدت مبارک عزیزم همیشه شاد باشی و غمگین ننویسی