کامیار پسرناز من

پسرم داره مرد میشه

1390/11/1 9:26
نویسنده : مامان مرجان
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

کامیار جون مامان این روزها شیطون تر از قبل شده

هر کاری که بگی میکنه ظرف میشوره اون هم توی ظرف شویی غذا درست میکنه اون هم سر گازخنده

روی در و دیوار راه میره  ............ حسابی بلبل زبون شده

مثلا یادم نیست سر چه مسئله ای بود که داشتیم همگی مامان بزرگ و بابا بزرگ و خاله و .... خلاصه همه دست به دست هم داده بودیم که توجه اش را از یه موضوعی پرت کنیم که اول یه نگاه نگاهی به ما کرد و بعد خندید گفت " اینا ... همش ... چلکه "

البته نمیدونم از کجا و چه جوری یه چندتا حرف بی تربیتی یاد گرفته و وقتی عصبانی میشه میگه البته انقدر دعواش کردم ..... ناگفته نمونه سر این قضیه یه بار کتکتش هم زدم .... خلاصه الانا دیگه وقتی عصبانی میشه فقط میگه " بی تربیت " البته به من نمیگه ها به دور و بریهااااا

به هر حال 22 روز دیگه مانده تا تولد دو سالگی کامیار و من از خدا به خاطر تمام لحظه های قشنگی که تا حالا بهمون دادده ممنونم ...

شاید برای تولدش بریم شمال ..... حالا میام و ماجرا و تعریف میکنم ..

 

تولد همه وروجکهای بهمنی هم پیشاپیش مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرزاد دختر خاله ی کامیار
3 بهمن 90 20:32
خودم اول شدم کامیار اینقدر اذیت نکن بچه جون...
بوبی
14 بهمن 90 2:18
عزیزم چقدر دلم براش تنگ شده بود ای جونم چقدر بزرگ شده ماشاء الله خیلی ناز شده