کامیار پسرناز من

کامیار 1391

1391/2/6 23:18
نویسنده : مامان مرجان
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممممم

کلی حرفهای نگفته دارم اول ازهمه تولد کامیار جونم که 22 بهمن بود اما من نتونستم زودتر بیامو عکس بزارم

از همه دوست جونا که به من و کامیار لطف داشتن و تولدش رو فراموش نکردن و به یادمون بودن ممنونم این هم یه عکس از تولد پسر نازم

 

سال نو هم بر همه دوست جونا مبارک 

ما امسال عید با خانواده پدری رفتیم شمال - رامسر

جای شما خالی خوش گذشت کلی

 

چهاردهم برگشتیم اما دیگه از شمال کلی خسته شده بودیمااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

متاسفانه نتونستم که عکس آپلود کنم گریهههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانش
2 اردیبهشت 91 1:16
مادر
6 اردیبهشت 91 18:48
سلام ماشالله چه کوجولی نازی خدا براتون نگرش داره
مامان آرتین
14 اردیبهشت 91 8:35
تولدش با کلی تاخیر مبارک . سال نو هم همچنین