کامیار پسرناز من

امروز شاید یه روز بزرگ باشه برامون

1389/11/20 13:06
نویسنده : مامان مرجان
417 بازدید
اشتراک گذاری

حضورت به من انرژی میده

قربون شکل ماهت برم امروز من برای کارشناسی ارشد ثبت کردم . اردیبهشت امتحانشه .

دو سال پیش هم این کار رو کردم و قبول شدم اونم دولتی اما مشهد نمیشد برم آخه اون موقع ما بوشهر بودیم . سال بعدش هم که تو توی دلم بودی . دیگه قصد نداشتم درس بخونم اما حضور تو بهم انرژی زیادی میده . دوست دارم بخونم برای خودم  برای زندگیمون و بیشتر از همه برای تو. برای آینده تو. یه مادر تحصیل کرده بهتر میتونه بچه اش رو راهنمایی کنه و الگوی بهتری برای نینی دلبندشه.

امیدوارم قبول بشم و بتونم به هدفم برسم البته بماند که با وجود پسر ناز شیطونی مثل شما خیلی مشکله اما من سعی خودم رو میکنم. باید این کار رو بکنم .

من دوست دارم پسرم به مادرش افتخار کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)