کامیار پسرناز من

وای خدا نی نی اومده تو دلم

1389/11/1 0:50
نویسنده : مامان مرجان
372 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

 

الان نزدیک به یکساله که تو پیش منی البته خیلی قبل تر از اینها تو با من بودی.

دقیقا از اوائل اردیبهشت. البته ۷ تیر ۸۸ بود که فهمیدم تو توی دلمی.

 

من همه مطالب رو برات توی سالنامه نوشتم اما یه کمی رو هم اینجا برات میگم..

 

یادت میاد وقتی تودلم بودی ما بوشهر زندگی میکردیم. باید شبایی که میرفتیم کنار دریا و با هم قدم میزدیم یادت باشه.

من و تو ۷ دی ۸۸ از بوشهر اومدیم بیرون و رفتم تهران تا برای زایمان آماده بشم. این مدت پیش مامان عزیز بودیم .

مامان عزیز جون هم کلی زحمت کشیده بود برات سیسمونی خریده بود با کمک خاله فرزانه و خاله هاله.

اتاقت را چیدیم خیلی ناز شده فقط تو رو کم داره. عکسهاشو برات میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maryam
30 دی 89 19:28
salam salam sad ta salam be nini khoshmele o mamanesh.f be vebe pesare manan biaid